Alla inlägg under mars 2009

Av mitt negativa jag - 13 mars 2009 21:12

Känns som att romantiken är totalt bortblåst..

Sitter då här vid datorn en fredag kväll, sonen har blivit nattan av mig så klart då sambon påstår att han inte duger för att sonen inte somnar på två sekunder ( vilket han inte gör med mig heller ) han ger upp så jävla lätt.. å om sonen skriker då vi sitter i soffan så hittar han aldrig på något nytt utan sitter bara där å sonen får skrika till jag säger till han att han får göra nått nytt med honom... blir så less


Ja sitter då här vid datorn på en fredagskväll för att sambon ser på hockey istället för den film som vi sa att vi skulle se. har så stor lust att gå å lägga mig jag åxå. va fan ska jag sitta uppe till tio å sen börja se på film då jag vet att sonen kommer att vakna å vill ha mat inatt och att jag inte som han ligger i sängen till tolv trots att sonen är vaken..


Han har inte tagit en enda morgon så att jag har fått ligga kvar i sängen å halvsova en enda morgon en sonen kom ( 4 månader ) blir så less på det åxå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards